Regulamin hoteliku
§1 Przyjazdy / odbiory
1. Gości hotelikowych przyjmujemy / wydajemy w godzinach 10-12 oraz 14-20 (proszę jednak wziąć pod uwagę, że pomiędzy godziną 15:00 a 17:00 odbywają się spacery psie i kontakt z nami może być utrudniony).
2. Najpóźniej dobę przed przyjazdem należy uzgodnić pół godzinny przedział czasowy, kiedy będziemy oczekiwać na przyjazd psa (np. 11:30-12:00).
UWAGA!!!! Ze względów organizacyjnych bardzo ważna jest dla nas punktualność.
Uprzejmie prosimy o respektowanie umówionych godzin przywozu i odbioru psów. W razie spodziewanych zmian prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny w celu umówienia alternatywnego terminu.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, iż ze względu na komfort zarówno psów jak i ich opiekunów staramy się nie umawiać kilku spotkań jednocześnie (dot. przyjazdów / odbiorów do/z hoteliku) – co oznacza, że im szybciej dotrze do nas informacja, o której godzinie chcieliby Państwo do nas przyjechać tym łatwiej nam będzie sprostać tym oczekiwaniom. Zmiana ustalonego terminu w ostatniej chwili może być trudna ze względu na wcześniej ustalone inne spotkania. Szanujemy czas naszych klientów a nade wszystko mamy na względzie dobro naszych futrzastych podopiecznych – uprzejmie prosimy o uszanowanie naszego czasu i zasad wynikających z naszego doświadczenia, które pozwalają na zachowanie podstawowego bezpieczeństwa i higieny pracy.
§2 Doba hotelowa
1. Doba hotelowa rozpoczyna się od umówionej godziny przyjazdu psa do hoteliku. Kolejne doby liczone są od tej samej godziny następnych dni. Dopuszczamy bezkosztowe wydłużenie doby maksymalnie do 5 godzin.
§3 Zgłoszenie i pobyt w hoteliku
1. Wysłanie formularza jest jednoznaczne z:
- Wyrażeniem zgody na zamieszczanie wykonywanych w hotelu zdjęć psa na stronie internetowej hotelu oraz na jego profilu na Facebooku,
- Zobowiązaniem się do pokrycia wszelkich dodatkowych kosztów związanych z pobytem psa w Hotelu wynikających z indywidualnych ustaleń (zgodnie z punktem „Proponowane usługi dodatkowe”), szkód wyrządzonych przez psa oraz ewentualnej konieczności potrzebnego leczenia i lekarstw a także w przypadku przedłużonego pobytu – najpóźniej w dniu odbioru psa.
2. Hotel zastosuje się do wszystkich sugestii i zaleceń opisanych w Formularzu Zgłoszeniowym ze szczególną starannością, według swej najlepszej wiedzy i umiejętności:
- Umożliwi psu odpowiednią ilości ruchu i snu,
- Zapewni psu sposób żywienia według opisanych zasad stosując karmę dostarczoną przez Opiekuna,
- Będzie Informował Opiekuna psa w przypadku zaobserwowania objawów chorobowych, bądź nieprawidłowych zachowań,
- Będzie zamieszczał zdjęcia lub filmiki z pobytu psa na portalu społecznościowym Facebook
- Natychmiast skontaktuje się telefonicznie z Opiekunem psa w sytuacji kryzysowej,
- Zapewnieni psu opiekę weterynaryjną w razie konieczności,
- Będzie podawał lekarstwa wg zaleceń opiekuna lub/i weterynarza, jeśli będzie taka konieczność.
3. Hotel nie bierze odpowiedzialności za chorobę psa niewynikającą bezpośrednio z winy Hotelu lub za tzw. zdarzenia losowe powstałe podczas normalnego, codziennego funkcjonowania na spacerze lub w Hotelu. Niemniej jednak dołoży wszelkich starań żeby w razie konieczności zapewnić odpowiednią opiekę weterynaryjną i wdrożyć leczenie zalecane przez lekarza weterynarii. Koszty opieki weterynaryjnej i leczenia pokryje Opiekun nie później niż w dniu odbioru psa.
4. Opiekun przyjmuje do wiadomości możliwość wystąpienia wypadków losowych, które mogą mieć miejsce podczas codziennego funkcjonowania psa, spacerów lub zabaw z innymi psami. W sytuacji jeśli Pies wymaga specjalnej uwagi lub indywidualnej opieki poinformuje o tym Hotel w formularzu zgłoszeniowym.
§4 Postanowienia dodatkowe
1. Ustalony w zgłoszeniu termin pobytu psa/suki w Hotelu może być zmieniony za zgodą Hotelu.
2. W przypadku skrócenia terminu pobytu lub nie przywiezienia psa do hoteliku w terminie ustalonym za pomocą formularza zgłoszeniowego bez wcześniejszego odwolania rezerwacji w formie pisemnej, Powierzający jest zobowiązany na żądanie Hotelu zapłacić pełną kwotę, która wynika z pierwotnego terminu rezerwacji, o którym mowa w punkcie „Proponowany termin rezerwacji”.
3. W przypadku wydłużenia – za zgodą Hotelu – terminu pobytu, Powierzający jest zobowiązany do zapłaty pełnej kwoty zgodnej z Cennikiem Usług za okres przedłużenia pobytu w Hotelu w najpóźniej w terminie odbioru psa/suki z Hotelu.
4. Właściciel psa jest zobowiązany upewnić się, że psiak nie będzie podczas pobytu zagrożeniem dla innych hotelikowych podopiecznych – nie jest zakaźnie lub pasożytniczo chory, nie ma cieczki.
5. W przypadku, gdy Powierzający:
- nie przekaże pełnych wpłat za pobyt psa w Hotelu i związanych z tym ewentualnych usług dodatkowych,
- pozostawi w Hotelu psa/sukę na okres dłuższy niż przewiduje to „Proponowany termin rezerwacji” i nie będzie się kontaktował z Hotelem w tej sprawie oraz nie będzie odpowiadał na telefony Hotelu,
- okaże się, że podany w Umowie telefon jest nieaktualny, a Powierzający go nie zaktualizował,
Strony ustalają, iż Powierzający zrzeka się na rzecz Hotelu wszelkich praw do psa/suki.
W przypadku sprzedaży wówczas psa/suki, przekazania go/jej do schroniska bądź rozporządzenia nim/nią przez Hotel w inny sposób, Powierzający oświadcza, iż nie będzie zgłaszał w stosunku do Hotelu żadnych roszczeń.
6. Formularz zgłoszeniowy „Pierwsza Wizyta” jest dokumentem obowiązującym przy pierwszym pobycie psa/suki w Hotelu. Opiekun jest zobowiązany do zgłoszenia ewentualnych zmian przy kolejnych rezerwacjach w formie pisemnej e-mailem na adres: hotelik@kacikpsichspraw.pl, sms-em na numer telefonu 789143020 lub za pomocą formularza zgłoszeniowego „Kolejny Pobyt”.